- Kontynuacja prac nad tworzeniem e-podręcznika chemii, w ramach projektu „E-podręcznik – edukacja bez barier", na zlecenie MEN.
- Kontynuacja prac nad podręcznikiem Mobilna chemia (treści, filmy, animacje, modele dynamiczne, zdjęcia, zadania interaktywne, testy nowej generacji), współpraca z firmą Mobilna edukacja z Wrocławia http://www.vm.pl/.
- Badania efektywności nauczania z zestawami MiniLab.
- Nauczanie wyprzedzające – badania w zespole interdyscyplinarnym Ogólnopolska Fundacja Edukacji Komputerowej-UAM.
- Nauczenie metodą projektu – badania w zespole interdyscyplinarnym Ogólnopolska Fundacja Edukacji Komputerowej-UAM.
- Informatyka – mój sposób na poznanie i opisanie świata – działania w ramach programu nauczania informatyki z elementami przedmiotów przyrodniczych, współpraca Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki.
- E-learning i b-learning w zdalnym kształceniu chemicznym na platformie Wydziału Chemii UAM – opracowanie kolejnych kursów i badania nad skutecznością nauczania z ich pomocą.
- Badanie wpływu praktyk metodyczno-przedmiotowych na zwiększenie kompetencji zawodowych przyszłych nauczycieli chemii i przyrody.
- Zastosowanie teorii eksperymentu chemicznego przydatnych w nauczaniu chemii.
- Badanie wpływu wizualizacji przestrzennej w eksperymencie chemicznym na ułatwienie zrozumienia zagadnień teoretycznych z chemii.
- Opracowanie tematów wspomagających nauczanie przedmiotu przyroda w szkole ponadgimnazjalnej.