Publikacje 2014

Rozdziały w monografiach naukowych w języku angielskim

  1. Jagodziński P., Wolski R., Evaluation of the use of natural user interface technology to create a virtual chemical laboratory, [in:] Research, theory and practice in chemistry didactics (ed.) Martin Bilek, University of Hradec Kralove, Gaudeamus 2014
  2. Jagodziński P., Wolski R., The examination of the impact on students' use of gestures while working in a virtual chemical laboratory for their cognitive abilities, Problems of Education in the 21st Century – Philosophy of mind and cognitive modelling in education, 2014; Vol. 61(61), 46–57
  3. Gulińska H., Bringingschool closer to the real word, monograph Scientific Editor E. Smyrnova-Trybulska, Uniwersytet Śląski, Katowice - Cieszyn 2014 , ISBN 978-83-60071-76-2 s. 145-156
  4. Bartoszewicz M., E-learning in higher education – a case study, E-learning and Intercultural Competences Developments in Different Countries, monograph Scientific Editor E. Smyrnova-Trybulska, Katowice - Cieszyn 2014 , ISBN 978-83-60071-76-2 s. 309-322
  5. Krzyśko G., mLearning and chemistry apps on iPad, E-learning and Intercultural Competences Developments in Different Countries, Katowice-Cieszyn 2014, ISBN 978-83-60071-76-2, s. 351-358
  6. Gulińska H., Textbooks on mobile devices, UP, Kraków 2014 [w druku]
  7. Bartoszewicz M., Mobile Chemistry – teaching and learning chemistry in middle school, UP, Kraków 2014 [w druku]
  8. Krzyśko G., How to use music during the chemistry lessons, UP, Kraków 2014, monograph Teaching and learning science at all levels of education, Kraków 2014, ISBN 978-83-7271-880-8 s. 38-47

Rozdziały w monografiach naukowych w języku polskim

  1. Gulińska H., Miejsce podręczników w nowoczesnej edukacji, Człowiek-Media-Edukacja, UP, Kraków 2014, s. 94-105, ISBN 978-83-7271-892-1
  2. Bartoszewicz M., Sensors supporting science education at different education at , Człowiek-Media-Edukacja, UP, Kraków 2014, s. 35-48, ISBN 978-83-7271-892-1
  3. Jagodziński P., Wolski R., Trening zdolności eksperymentatorskich wspomagany sensorem Kinect, [w:] Informatyka w edukacji, Informatyka dla wszystkich od najmłodszych lat (red.) Sysło M.M.,, Wydział Matematyki i Informatyki UMK, Polskie Towarzystwo Informatyczne, Toruń 2014
  4. Gulińska H., Bartoszewicz M, Mobilna chemia czyli chemia na tabletach Informatyka w edukacji. Informatyka dla wszystkich od najmłodszych lat, Wydawnictwo UMK, Toruń 2014 str. 235-248 ISBN 978-83-231-3251-6
  5. Gulińska H., Nowy model szkoły – podręczniki mobilne, [w:] Edukacja jutra. Aspekty edukacji szkolnej, Oficyna Wydawnicza Humanitas, Sosnowiec 2014, pp. 25-38, ISBN 978-83-61991-87-8
  6. Bartoszewicz M., Mobilna edukacja jako element wspomagający kształcenie w zakresie przedmiotów przyrodniczych na wszystkich etapach edukacyjnych, [w:] Edukacja jutra. Aspekty edukacji szkolnej, Oficyna Wydawnicza Humanitas, Sosnowiec 2014, pp. 237-248, ISBN 978-83-61991-87-8
  7. Bartoszewicz M., Metoda projektów w nauczaniu chemii [w:] Metoda projektów w edukacji ponadpodstawowej (na przykładzie przedmiotów przyrodniczych), Dylak S. (red.), wyd. howhowDesign, Poznań 2014
  8. Gulińska H., Krzyśko G., Chemik w operze, [w:] Chemia w kulturze i sztuce, Gdańsk 2014, p.25-33, ISBN: 978-837680-930-4
  9. Krzyśko G., Chemia bionieorganiczna nukleotydów i analogów amin biogennych, książka, Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy, 2015, ISBN 978-3-639-89146-1

Rozdziały w podręcznikach

  1. Gulińska H., Bartoszewicz M, Mobilna chemia, wyd. Edukacja medialna, rozdziały 1-5, Wrocław 2015
  2. Bartoszewicz M., Chemia dla gimnazjum, e-podręcznik do kształcenia ogólnego, rozdziały 1, 4, 6, 8, Wrocław 2015

Szukaj

Kontakt

Zakład Dydaktyki Chemii UAM

ul. Umultowska 89b,

61-614 Poznań

Kierownik Zakładu

Hanna Gulińska

tel. 61 829 1583

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.