Tegoroczne prace magisterskie stanowią kontynuację działań podjętych na rzecz opracowania nowoczesnego, w pełni multimedialnego podręcznika chemii, dostępnego na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Tegoroczne prace magisterskie miały na celu przygotowanie materiałów do wstawienia na strony podręcznika do gimnazjum Mobilna chemia. Były to filmy, infografiki, rysunki i zdjęcia oraz interaktywne zadania różnego typu i o różnym stopniu trudności.
Tegoroczne prace magisterskie miały na celu przygotowanie materiałów do wstawienia na strony podręcznika do gimnazjum Mobilna chemia. Były to filmy, infografiki, rysunki i zdjęcia oraz interaktywne zadania różnego typu i o różnym stopniu trudności.
Tegoroczne prace licencjackie miały na celu przygotowanie materiałów zintegrowanych z treścią podręcznika Mobilna chemia. Były to animacje zjawisk i procesów chemicznych, gry edukacyjne oraz opisy eksperymentów chemicznych do wykonania w warunkach domowych.
Tegoroczne prace magisterskie miały na celu przygotowanie materiałów wspomagających pracę nauczycieli chemii w szkole ponadgimnazjalnej. Przygotowano skrypt „Chemia w stomatologii" zawierający bogato ilustrowane opisy eksperymentów do wykorzystania głównie w I klasie szkoły ponadgimnazjalnej, materiały z chemii organicznej do nauczania chemii w zakresie rozszerzonym (animacje, filmy, dynamiczne modele związków chemicznych) oraz zbiór materiałów metodycznych wspomagających pracę nauczyciela chemii.
Tegoroczne prace licencjackie miały na celu przygotowanie materiałów do wstawienia na strony podręcznika do gimnazjum Mobilna chemia. Były to animacje, układ okresowy i zadania do lekcji.
Tegoroczne prace magisterskie związane były z nową podstawą programową w I klasie szkoły ponadgimnazjalnej i w gimnazjum. Magistrantki przygotowały serię eksperymentów chemicznych poświęconych chemii żywności, chemii środków spożywczych oraz możliwościom eksperymentowania w dużej i małej skali.
Tegoroczne prace licencjackie związane były z tworzeniem środków dydaktycznych przeznaczonych do wspomagania nauczania chemii w gimnazjum i przyrody w szkole podstawowej. Studentki III roku specjalności Chemia i Przyroda przygotowały gry edukacyjne dla przedmiotów chemia i przyroda, propozycje eksperymentów chemicznych na zajęcia koła chemicznego oraz infografiki.
Zakład Dydaktyki Chemii UAM
ul. Umultowska 89b,
61-614 Poznań
Hanna Gulińska
tel. 61 829 1583
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.